TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Słowa i Myśli"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 15 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 > >>
Ekonomia w Matriksie, Krzysztof Rybiński
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych, Tomasz Reich

Odkryj swój potencjał, nie daj się zamknąć w ekonomicznym matriksie! Żyjemy w ekonomicznym matriksie, ciężko ... więcej

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie ... więcej

Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk, Małgorzata Leduchowska
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli, Robert Stępowski

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą ... więcej

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie ... więcej

Praktyka brandingu, Maciej Tesławski
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja, Robert Stępowski

„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać ... więcej

Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i ... więcej

Manipulacja. Jak się przed nią bronić?, Anna Grzywa
Techniki promocji sprzedaży, Maciej Tesławski

Prawie w każdym kontakcie między ludźmi można odnaleźć chociaż ślad działań manipulacyjnych. Autorka ... więcej

Promocje sprzedaży otaczają nas z każdej strony. Ich ilość jest ogromna, jednak w zdecydowanej większości marketerzy ... więcej

Opowieści w marketingu, Jacek Szlak
Projektowanie doświadczeń, Igor Gałązkiewicz

Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść ... więcej

Dlaczego istotą rzeczy stało się doświadczenie klienta? Jak jest projektowane? Dlaczego w sklepach sprzedaje się wrażenia ... więcej

1 2 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa Biały Kruk akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier